Bioderma Sebium Hydra vs Avene Cleanance Hydra

avene cleanance hydra

Merhaba!

2015 yılı başlarında 4 aylık bir Roaccutane tedavisi aldım. Yağlı bir cildim vardı. En sonunda sıkılıp son gittiğim ve çok memnun kaldığım doktorumun önerisiyle Roaccutane tedavisine başladım. Bununla ilgili detaylı bir yazı yazmıştım, okumak için TIKTIK.

Bu yazımda tedavi sürecinde ve sonrasında kullandığım, çok ama çok memnun olduğum Bioderma Sebium Hydra Cream ve bir eczaneden Bioderma ellerinde kalmadığı için aldığım, benzer amaçla üretilmiş, yaklaşık 1 aydır kullandığım Avene Cleanance Hydra Cream' den bahsetmek istiyorum.

İki kremin de amacı tedavi sonucu kurumuş ve tahriş olmuş yağlı ciltleri nemlendirmek ve yatıştırmak. Kutularının arkasında yazan özellik ve içerik bilgilerini aşağıdaki fotoğrafta bulabilirsiniz. İkisi de 40 ml'lik tüplerde ve ortak olarak kutunun üzerinde komedojenik (gözenek tıkamamaları yani sivilceye sebep olmamaları) ve hipoalerjenik olmadıkları belirtilmiş. Bioderma'da ayrıca parabensiz olduğu da belirtilmiş.

avene cleanance hydra

Cildim şu an genellikle kuru, hatta ara sıra pul pul dökülüyor. Özellikle tedavi süresinde cildim o kadar kuru ve hassastı ki dokunduğumda kızarıyordu ve Bioderma oldukça toparladı. Nemlendirmesi çok başarılı, kesinlikle yağlı değil, tüm yüzüme sürüyorum, hemen emiliyor yumuşacık yapıyor. Yine de kuru ciltlere yönelik bir ürün olduğu için yağlı ciltlerde bu kadar başarılı olmayabilir tabii. 

Avene de aynı formda gözüküyor ancak bende şöyle bir durum oldu: Avene'i ilk kullandığımda bazı akşamlar tüpü sıktığımda içinden beyaz krem değil su gibi bir sıvı çıkıyordu ve yağlı gibiydi. Sanki tüpün içinde karışmamış gibi. Sonra fark ettim ki parmağıma sürmeden önce tüpü çalkaladığımda böyle bir sorun olmuyor, normal beyaz krem geliyor. Avene de nemlendirme konusunda başarılı ancak fazla sürüldüğünde ilk birkaç dakika yüzde yapış yapışlık hissi oluyor, sonrasında geçiyor. Yüze verdiği ferahlık, temiz ve baymayan kokusunu da hoş bulduğumu söylemeliyim.

İkisini karşılaştıracak olursam Bioderma'yı özellikle tedavim sırasındaki iyi etkilerinden dolayı daha başarılı buluyorum ancak sonraları tekrar kullandığım Avene Cleanance Hydra da beni memnun etti, cildimde herhangi bir soruna yol açmadı. İlk fotoğrafta görülen 2 adet minik Bioderma Atoderm Intensive Foaming Gel n11.com'dan yaptığım son Bioderma siparişimde kutunun içinden çıktı. İleri derecede cilt kuruluğu için yatıştırıcı ve temizleyici jelmiş. Cildimin ileri derecede kuru olması imkansız olduğu için onu henüz denemedim, kullanırsam mutlaka yazarım :))

Bunları kullandıysanız hangisinden memnun kaldığınızı yorum olarak aşağıda belirtin lütfen, merak ediyorum!

Sevgiler.


2 yorum:

  1. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. I've heard good things about this avene product... Going on my wish list now..... :)

    YanıtlaSil

Instagram