Lip Balmlarım


Merhaba!

Son 2 yazım nemlendirici ürünlerle ilgili olunca konudan pek de sapmadan bendeki lip balmlarla ilgili yazımla karşınızdayıım.

Maybelline Baby Lips lip balm şirin ambalajının aksine beğenmediğim bir dudak koruyucu. Gün içinde sürdüğüm lip balmlarda hafif kırmızı renk verenleri tercih ediyorum. Yine böyle renk vermesi adına Cherry Me rengini almıştım. Hem bende pek renk vermedi -ki bu dudak rengiyle alakalı, sizde farklı durabilir- hem de yağlı bir şey yemişim de dudağımda kalmış gibi yağlı bir his bıraktı, bunu pek sevmedim, bu sebeplerle pek kullanmadım. Eğer bitirebilirsem tekrar almam.

Golden Rose Lipcare Cherry rengi, kullandığım ilk lip balmdı :) Bu postumdaki lip balmlar içinde en çok renk vereni diyebilirim. Nemlendirmesi yeterli ölçüde. Bu dudak koruyucularının kalıcılığı tabii ki bir şeyler yiyip içene kadar ama yine de dışarıda kullanıyorsanız el altında tutulup tazelenebilecek pratik bir şey.

Nivea Fruity Shine yine Cherry rengini ilk kez Golden Rose'u bulamadığımda almıştım. Golden Rose dediğim gibi daha fazla renk veriyor. Nivea'nın bu lip balmı da kırmızı tonlarda ancak ışıltılı bir renk bırakıyor. İkisi arasındaki tek fark bu ışıltı denilebilir. Golden Rose yoksa tercih ediyordum - taa ki Blistex'lerle tanışana kadar.


Nemlendirme deyince Blistex'ler diğerlerinden açık ara farkla önde. Elimdeki 3 çeşit Blistex lip balmlardan en az sevdiğim Lip Tone renkli dudak koruyucu. Verdiği renk dudak rengi sanırım, ben hiçbir renk farkı göremedim. Katı bir yapısı var, ilk sürdüğümde zor sürülüyor, üst üste sürersem biraz yumuşamaya başlıyor. Nemlendirmesi bence çok iyi değil, gece sürdüğümde uyandığımda hiçbir etkisini göremiyorum. Ben bunu evde, bazen gece yatmadan önce kullanıyorum. Bitince tekrar almam. Ayrıca kokusu da çok kötü :( Bu arada bendeki Blistex'lerin hepsinde SPF 15 var, güneş ışınlarına karşı koruyucu bilginiz olsun.

Pembe ambalajlı Blistex Lip Brilliance dudak koruyucusunu çantamda taşıyorum. Lip Tone'a göre verdiği çok hafif pembe rengi ve ışıltıyı daha çok seviyorum. Maybelline'e göre verdiği renk daha belli oluyor, Nivea'dan bir tık daha az ışıltılı. Golden Rose'la birlikte dördünün de kokusu birbirine benziyor, pek sevdiğimi söyleyemem ama sizi rahatsız etmeyebilir. Gün içerisinde kurtarıcı, rujun üzerine bile sürülebilir.

Ve en sevdiğim Blistex Med Plus'a geldiik. Soğuktan, hastalıktan dudağınız yarılacak kadar kurumuş bile olsa ihtiyacınız olan tek dudak koruyucusu diyebilirim. Çok yoğun bir nemlendirmesi var, içerisindeki Mentol sayesinde sürüldüğü an ferahlık ve rahatlama hissi veriyor. Renksiz bir dudak koruyucu, bunu sürüp dışarı çıkamıyorum dudağın var olan rengini bile örtüyor. Bu nedenle geceleri yatmadan önce sürüyorum, sabaha etkisini hala gösteriyor. Daha önce küçük kavanozda olanını kullanıyordum, son zamanlarda daha pratik geldiği için lip balmını alıyorum. İkisini de seviyorum. Özellikle ilaç gibi nedenlerle aşırı kuru dudaklara sahipseniz kavanozda olanını almanızı öneririm. Parmağınızla istediğiniz miktarda, bol bol sürebilirsiniz, daha rahat. Piyasadan kaldırılana kadar da hep alacağım muhtemelen :)

Blistex'in yerini dolduramaz ama el kremlerini çok başarılı bulduğum için Neutrogena dudak nemlendiricisini de bir denemeyi düşünüyorum. Siz de beğendiğiniz lip balmları benimle paylaşabilirsiniz. Beni instagramda da takip etmeyi unutmayın -> @fullinblog

Sevgiler.




2 yorum:

  1. Yazılarınız çok içten ve çok samimi teşekkürler!!

    YanıtlaSil
  2. Yazılarınız çok faydalı 👏🏼 Teşekkürler

    YanıtlaSil

Instagram