Gosh Mineral Waterproof Eye Shadow - Kalem Göz Farı


Merhaba!

Bugünkü postumda size pek sevdiğim kalem farlardan bahsetmek istiyorum. Günlük makyajımda pratik ve hafif ürünler kullanmayı tercih ediyorum. Far kullanmaya başlamam da Gosh markasının Mineral Waterproof Eye Shadow, yani mineral kalem göz farlarıyla tanışmam sayesinde oldu.

Kalem farlarla tanışmadan önce günlük makyajımda göz pınarlarıma hafif bir beyaz toz far uyguluyordum, ortaya çıkan o aydınlık, taze ve canlı görünümü seviyorum. Yaklaşık 1 sene önce kullandığım toz far bitince uğradığım bir Gratis mağazasında çalışan satış danışmanının tavsiyesiyle Gosh mineral kalem farlarından 001 Pearly White rengini aldım.

Açıkçası uçuşan toz farlardan sonra bu kalem far oldukça pratik ve kullanışlı geldi. Asansörlü bu farın ucu çok ince değil, bence ideal kalınlıkta. Krem gibi oldukça kolay bir sürümü var, uygulaması hiç vakit almıyor, sür çık tarzında bir ürün.

Pearly White renginden oldukça memnun kaldıktan sonra 002 Golden Brown rengini aldım ve uzun bir süre her gün kullandım. Çok güzel bir altın rengi. Kullandığım diğer renklerde olduğu gibi pırıltılı bir renk, içinde incecik simler var ama sim diye kendini belli etmiyor kesinlikle. Aksine aydınlık, hoş bir görünüm veriyor. Ben gözlerimde sadece bu farı ve rimel kullanıyordum, tam istediğim gibi oldukça fresh ve canlı gözüküyor.



Fotoğraflarda malesef rengini tam olarak belli etmedi çünkü elimdeki tamamen bitmiş durumda :)) Rengini çok zor sürebildim. Bitmiş ürünü saklamamın nedeni de ne yazık ki bu rengi bir süredir şehrimdeki 2 Gratis mağazasında da bulamıyorum. Baktım gelmiyor, ben de onun yerine yine altın rengi olarak 005 Gold rengini aldım, birkaç haftadır bu rengi kullanıyorum.



Gold rengi, Golden Brown'dan daha açık bir altın rengi. Golden Brown'ı renk olarak daha çok beğendim. Yapısı yine aynı. Kalıcılıklarından bahsetmem gerekirse orta seviyede diyebilirim. Sabahları işe gitmeden önce sürdüğüm far akşam eve geldiğimde yer yer dağılmış gibi olsa da hafif ve pırıltılı olduğu ve göz kapağında kalıp gibi durmadığı için bence kötü durmuyor, çok belli bile olmuyor. Bu arada farın altına hiçbir baz kullanmıyorum, siz kullanırsanız bu yer yer çok hafif dağılmalar da olmayabilir. Ama çok pratik günlük bir ürün olduğu için baz da gereksiz olur diye düşünüyorum. En kötü yanınızda taşıyıp 2 saniyede tazeleyebilirsiniz. Ayrıca hiçbir şekilde akma vs. yapmıyor, yaz sıcaklarında bile hiçbir sorunla karşılaşmadım.

Elimdeki Gold rengi de bittiğinde sanırım artık bu ürünü kullanamayacağım çünkü dediğim gibi Gratis mağazalarında artık bu kalem farları bulamıyorum. Bulursam Golden Brown rengini tekrar tekrar kullanabilirim.

Benim gibi günlük makyajınızda pratik ürünler kullanmayı seviyorsanız, gözlerinizde hafif ışıltılı ve canlı bir görünüm seviyorsanız bu kalem farlardan sizin de memnun kalacağınızı düşünüyorum. Tabii bulabilirseniz :) Bu farların yokluğunda Maybelline Color Tattoo krem farlarını kullanıyorum. Onlardan da memnunum, zaten gayet beğenilen bir ürün, onlarla ilgili de bir post yazmayı düşünüyorum. O zamana kadar siz de bu farlarla ilgili yorumlarınızı bana iletebilirsiniz, hatta bulursanız mutlaka yazın :) Beni buradan ve Instagram'dan da takip etmeyi unutmayın. Instagram: @fullinblog

Sevgiler 😊

4 yorum:

Instagram