Rimmel London Lasting Finish Nude Fondöten & Watsons Sünger


Herkese merhaba!

Sizi ilk fondötenim Rimmel London Lasting Finish Nude ile tanıştırmak istiyorum 💥

Kendisini yalnızca özel günlerde kullanmak amacıyla satın aldım ve 3-4 kere kullanma fırsatı buldum. Fondöten konusunda çok çekimser olduğum için hiç deneyimli değilim, başka markalarla kıyaslama yapamayacağım ancak kullandığım günlerde hiçbir memnuniyetsizlik yaşamadım.Öncelikle ürünün cam şişesi ve pompalı olması çook güzel 💜 Kırmızı kapaklı olanı yüksek, beyaz kapaklı olanı -yani benimki- hafif-orta kapatıcılıkta diye geçiyormuş. Ben bunu aldıktan sonra öğrendim ama iyi ki bunu almışım diyorum. Yüzümdeki kızarıklıkları giderip renk eşitliği sağlaması benim için yeterli, maske gibi duran full kapatıcı ürünler bana göre değil. Ürünün pompalı kapağıyla istediğiniz miktar fondöteni kolayca alabiliyorsunuz. Tüm yüzüme 1-1,5 pompa gayet yeterli oluyor. 

Bendeki en açık renk olan 100 IVORY rengi, tenimle uyumu iyi. Fondötenin yapısı çok güzel, mat bir bitişi var. Ancak ciltteki kuru yerleri çok belli ediyor, kuru yerler pul pul gözükebiliyor. Kuru bir cildiniz varsa kullanmadan önce iyice nemlendirmeniz gerekebilir, baştan aklınızda olsun :)  

Ürün 25 saat kalıcılık vaat etse de bu kadar süre yüzünde tutacak olan var mıdır bilemiyorum 😐 Benim kullandığım max. 5-6 saatlik süre boyunca hiçbir dağılma olmadı. Ayrıca SPF 20 güneş koruma faktörlü, bu da günlük kullanacaksanız artı bir güneş kremi kullanmanıza gerek olmayabilir demek.

Ben bu fondöteni kullanmadan önce nemlendirdiğim Watsons marka süngerimle uyguluyorum.
Süngerden de memnunum, ıslattıktan sonra aşağıda gördüğünüz gibi iyice şişiyor ve fondöteni gayet iyi yediriyor yüzüme. Yumuşacık puf puf bir sünger, fiyatı da çok uygundu, tavsiye ederim.


Son olarak fondöten 30 ml şişede ve açıldıktan sonra 2 yıl kullanma süresi var. 2 yılda anca bitiririm ben de herhalde ✌😊

Bu fondöten aracılığıyla Rimmel London markasıyla tanışmış oldum, ilk izlenim benim için güzel oldu :) 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hepinize sevgiler! 

Instagram: @fullinblog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram