Hafif Yapılı Fondöten Arayanlar İçin: Yves Rocher Pure Light Fondöten


Herkese merhaba!

Rimmel London Lasting Finish Fondöten yazımda (okumak için TIKTIK) kullandığım ilk fondötenin o olduğundan bahsetmiştim. O fondötenle ilgili görüşlerim hala oldukça olumlu. Cildimde bu aralar kızarıklık problemim olduğu için bir süre bu fondöteni her gün kullandım. Kalıcılığı, rengi, matlığı açısından hiçbir sorun yaşamasam da her gün kullandığım için içim rahat etmedi ve daha hafif yapılı bir fondöten arayışına girdim. Bu süreçte de Yves Rocher Pure Light Fondöten’i buldum.

Yves Rocher’nin internet sitesinde Pure Light fondötenle ilgili bilgiler aşağıdaki gibi:

Yves Rocher Pürüzsüz Işıltı Fondöteni, hafif ve taze dokusuyla doğal ten etkisi yaratır. Mükemmel doğal kapatıcılık sağlar ve anında ışıltı verir. Nemlendirici yapısı ile cildinizi maksimum düzeyde rahatlatır. Pompalı şişesi rahat bir kullanım sağlar. Hafif dokulu bir fondöten arayan tüm cilt tipleri için uygundur. 

Pirinç Özü: Satensi bir dokunuş sağlar. Cilt hücrelerinin solunumunu artırarak cilde ışıltı verir.
Organik Peygamber Çiçeği Suyu: Yatıştırıcı ve rahatlatıcıdır.
Soya Yağı: Cildi derinlemesine besler.
Bitkisel E Vitamini: Cildi derinlemesine nemlendirir.Pirinç Özü: Satensi bir dokunuş sağlar. Cilt hücrelerinin solunumunu artırarak cilde ışıltı verir.

Organik Peygamber Çiçeği Suyu: Yatıştırıcı ve rahatlatıcıdır.
Soya Yağı: Cildi derinlemesine besler.
Bitkisel E Vitamini: Cildi derinlemesine nemlendirir.



Karton kutusu içerisinde aldığınız ürün 30 ml pompalı bir cam şişede bulunuyor. Pompalı olması hijyen açısından daha iyi ve 2 pompa yüzüme çok rahat yetiyor. Şişenin kapağı yok, pompa kısmı kilitlenebiliyor.


Beige ve Rose olmak üzere renkleri 2 kategoride numaralandırılmış ve bendeki 200 Rose rengi (açık tenli, sıcak alt tonlu ve pembemsi bir yüzüm var). Yanlış renk almamak amacıyla mağazada yüzüme uygulattım ve cilt rengime güzel uyum sağladı.

Yves Rocher Pure Light fondötenin yapısı oldukça akışkan. Bu yüzden nemli sünger ürünü çook fazla emiyor. En verimli sonucu elime 2 pompa sıkıp kedi dili fırçayla yüzüme uygulamakta buldum. Süngerin kolaylığına alıştığım için ilk uygulamada fırça izleri belli oldu ama birkaç kullanımdan sonra daha iyi sonuç almaya başladım. Fondöten akışkan olduğu için acil bir zamanda parmaklarımla uygulamayı denedim, bu şekilde de çok kolay sürüldü ve oldukça hafif durdu. Parmakla uygulamak için de çok uygunmuş görmüş oldum :))

Her yerde özellikle çok az kapatıcılıkta, hiç belli olmuyor diye belirtildiği için kafamda soru işareti vardı ama hiç düşündüğüm gibi değilmiş. Sivilce izleriniz varsa denildiği gibi belli oluyor, tamamen kapatmıyor. Ama cilt renginizi çok güzel eşitleyip kızarıklıklarınızı kapatıyor. Günlük kullanım için full kapatıcı, maske gibi duran fondötenlerden özellikle kaçındığım için ben yapısını çok sevdim ve yeterli buldum. İzlerinizi daha iyi kapatmak isterseniz üzerinden minik minik geçebilirsiniz bence.

Işıltı konusuna gelecek olursak cildim çok kuru ve hassas olduğundan bende mata yakın, doğal bir bitişi oldu (tam istediğim gibi). Tabii altına mutlaka nemlendirici uyguluyorum. Verdiği hafif ışıltı cildin sağlıklı duruşu gibi, kesinlikle yağlı bir parlaklık bırakmıyor.

Kalıcılığına orta diyebilirim. Çalıştığım için günde 14 saate kadar yüzümde kaldığı oluyor, sabah ilk sürdüğüm gibi olmasa da yine idare edebiliyorum. Parça parça çıkma, akma durumu yok ancak sabah uygulandığı gibi de kalmıyor. Vaat ettiği gibi cilde hava aldırıyor mu bilmiyorum (umarım aldırıyordur) ama hafif yapısı, cilde verdiği sağlıklı görünüm ile bu fondöteni severek kullanıyorum. Hafif makyaj tercih edenlerdenseniz denemenizi öneririm.

Unutmadan fondötenin değişik bir kokusu var, beğenenlerden misiniz merak ediyorum, aşağıya yorumlarınızı bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram