Eubos Parfümsüz Katı Cilt Temizleyici



Eubos markasıyla 2 sene önce 4 aylık Roaccutane dönemimden sonra dermatoloğum aracılığıyla tanıştım ve onun önerisiyle Eubos Parfümsüz Katı Cilt Temizleyicisi’ni uzun bir süre kullandım.

Sabun demiyorum çünkü ürün sabun içermiyor. Cilt üzerinde bakteri ve mantar oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor. Hassas, sağlıksız, strese maruz kalmış –özellikle Roaccutane döneminden sonraki- ciltler için uygun bir temizleyici. Benim kullandığım süre boyunca cildimi gayet güzel temizledi, hassas cildime herhangi bir ters etki yapmadı, siyah noktam bile hiç olmadı.

Daha sonra cildim temizleyiciden bağımsız aşırı kuru ve hassas bir döneme girdiğinden farklı bir ürüne geçmek istedim. Ama kullandığım süre boyunca memnun kaldığım ve özellikle güvendiğim dermatoloğum önerdiği için iyi bir temizleyici arayan varsa bakmalarını öneririm.
Ürünün bence tek eksisi sabun formunda olması. Küçülmeye başladıkça sabunlukta eriyor ve kullanması biraz zor hale geliyordu. Likit temizleyicileri daha kullanışlı ve hijyenik bulduğumdan biraz da bu sebeple değiştirmek istedim. Yalnız ürünün sıvı çeşidi de bulunuyor ve ilerde ona dönebilirim.

Eubos her eczanede bulunmuyor ama internetten daha uygun fiyata bulabilirsiniz. Ben 24-30 TL arası fiyatlara alıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram