La Roche Posay Effaclar H Creme Lavante Temizleyici


La Roche Posay ürünlerini çok fazla duyuyordum ve hakkında pek çok olumlu yorum okuduktan sonra hazır yüz temizleyicim de bitmişken cilt tipime uygun olduğunu düşündüğüm La Roche Posay Effaclar H Creme Lavante yüz temizleyicisini sipariş ettim ve kullanmaya başladım.

Effeclar H serisi sivilceye eğilimli hassas ciltler –özellikle kurutucu tedavi görüp hassaslaşmış, tahriş olmuş ciltler- için uygun bir seri. Yumuşacık krem formuyla cildi yormadan, kurutmadan nazikçe temizliyor. Kullanışlı, kilitlenebilen pompalı bir şişede olmasını daha hijyenik buldum. Ürün köpürmeyen kremsi formda olduğu için genellikle 1 pompa bazen 2 pompa yeterli geliyor.


La Roche Posay Effaclar H Creme Lavante cildi güzel temizliyor ancak fondöten kullanmışsam öncesinde bir misel suyla fondöteni çıkarmayı tercih ediyorum. Bu temizleyici önceki temizleyicime nazaran daha yumuşak bir his bırakıyor ve cildimi kesinlikle kurutmadı. Bittiğinde tekrar almayı düşünüyorum. Yine de aşırı kuru, nemsiz bir cildim olduğundan sonrasında iyi bir nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum.

La Roche Posay ürünleri eczanelerde satılıyor. Ben internetten almayı tercih ettim ve Dermoeczanem’den 49 TL’ye aldığım ürün ertesi gün elimdeydi. Almak isterseniz bu siteyi öneririm. Linkini aşağıya bırakıyorum.


Kullandığım ilk ürününden memnun kaldığım ve markaya ısındığım için nemlendiricim bittikten sonra bu markadan bir nemlendirici krem denemek istiyorum. Siz hangi La Roche Posay ürünlerini kullandınız? Yorumlarınızı aşağıda paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgiler!

9 yorum:

  1. Geldim takibe aldım canım :) La roche posay in yüz yıkama jelini kullanmıştım canım çok memnun kalmıştım gerçekten. Her ürünü çok başarılı bir marka sevgiler.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha ilk ürününden sevdim bu markayı canım :) Sevgileer ^_^

      Sil
  2. La roche posay markasini ben eczacim tarafindan duymustum ilk.Esimin yogun bir cilt kurulugu vardi onun icin nemlendiri krem tester ini vermisti deneyelim diye.Cidden ise yaramisti🖒Sonrasinda da cok duymustum bu markanin urunlerinin kaliteliligini.
    Busra Ben bu arada🙋🤗Banada beklerim💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumların için Büşra, çok memnun oldum! Hemen geliyorum bloğuna ^_^

      Sil
  3. Geldim bir tatlım artık takipçinim:))

    YanıtlaSil
  4. ya sıvılce iyileştiren serisi vardı kullandım ama hiç sevmedim ya dışarıya attı yuzum daha beter ve duzeltmedi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya üzüldüm canım, bir ürün her cilt tipinde aynı etkiyi göstermiyor maalesef :( Ben de bu yüzden bu tip ürünlere temkinli yaklaşıyorum ama bende ters bi etki göstermedi memnun kaldım.

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Instagram