Wet n' Wild Walking On Eggshells Üçlü Far Paleti

Wet n' Wild far paleti

Wet n’ Wild Comfort Zone paletini hemen hepiniz duymuşsunuzdur. Özellikle bir dönem herkes tarafından paylaşılıyordu, oldukça popülerdi. Ben de yaz ortalarında Comfort Zone paletine bakmak için gittiğim Gratis’ten benim için daha kullanışlı olacağını düşünerek Walking On Eggshells üçlü far paletiyle çıktım ve bu paleti inanılmaz sevdim.

Öncelikle paletteki renklerin birbirleriyle uyumlarını çok beğeniyorum. İçinde en sevdiğim renkler olan pudra rengi far, tek başına da kullanılabilecek bronz rengi far ve aydınlatıcı olarak kullanabileceğimiz beyaz renginde bir far bulunuyor. Hepsinin üzerinde nerelerde kullanılacağı belirtilmiş. Eyelid yazan pudra rengi farı tüm göz kapağıma, Crease yazan bronz rengini katlanma bölgeme, Browbone yazan beyaz farı ise göz pınarlarıma ve kaş altıma uyguluyorum.

Wet n' Wild Far Paleti
Wet n' Wild Walking on Eggshells

Hepsi de abartılı olmayan ışıltılı farlar. Farda benim gibi ışıltıdan hoşlananlar sevecektir. Farların pigmentleri güzel, bazsız da kullanılabiliyor ancak far bazıyla çok iyi performans ve kalıcılık görüyorsunuz. Tozutma problemi var ancak bu benim çok sorun edeceğim bir şey değil.


Ben eyeliner kullanmadan sadece bu palet ve rimelle daha doğal bir göz makyajı elde ediyorum. Bu tonları sevenler için bu mini paleti mutlaka öneriyorum. Gratis indiriminden 10 TL gibi oldukça uygun bir fiyata almıştım, bittikçe tekrar alacağım.

Sizin en sevdiğiniz Wet n' Wild far/far paleti hangisi? 😙

6 yorum:

  1. Bende bu paleti çok seviyorum. Renkler tam benlik çünkü açık tonları özellikle çok kullanıyorum. Bilgilendirici bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudra rengi aşığı biri olarak ben de renklerine bayılıyorum, teşekkürler yorumunuz için ♥

      Sil
  2. Bende 8 li far paleti var, fiyatına göre pigmentasyonu da fena değil :) bunun renkleri de çok hoşmuş, doğal ve ışıltılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet n' Wild farlarının fiyatlarına göre performansları gerçekten iyi ^_^

      Sil
  3. çok guzel palet bende yoktu almam gerek sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kullanışlı, kesinlikle tavsiye ederim ^_^

      Sil

Instagram