Yves Rocher Pur Bleuet Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi


Merhaba!

Bugün Yves Rocher Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi hakkındaki yorumlarımı paylaşmak için buradayım. Uzun bir süredir kendisini çoook severek kullanıyorum, görüşlerimi sizinle de paylaşmanın vakti geldi :)


Yves Rocher'nin 2 çeşit göz makyaj temizleyicisi bulunuyor. Biri bu yazımda bahsettiğim mor şişedeki hassas gözler için olanı, diğeri ise çift fazlı Ekspres Göz Makyaj Temizleyici. Hassas gözler için olan temizleyicinin içeriğinde bulunan mavi kantaron çiçeğinin yatıştırıcı etkisiyle benim gibi hassas gözleriniz varsa nazikçe, gözleriniz yanmadan tüm makyajınızı temizleyebiliyorsunuz.

Temizleyici döktüğüm pamuğu birkaç saniye gözümde bekleterek makyajımı temizliyorum. Ben waterproof maskara kullanmadığım için rimelimi çıkarmada pek sorun yaşamıyorum ama suya dayanıklı maskara kullanıyorsanız Ekspress olanı sizin için daha uygun olacaktır.

Şişenin üzerinde formülünde %99’dan fazla bitkisel içerik bulunduğu ve renklendirici, parfüm, mineral yağ, paraben bulunmadığı yazıyor. Benim için en büyük artıları gözlerimi hiç yakmıyor ve makyajı temizledikten sonra gözde kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor. Zaten su gibi bir yapısı var. Bu özellikleriyle benden tam puan aldı ve vazgeçmeyeceğim ürünlerden biri oldu 💜

Yves Rocher sadakat kartı olanlara doğum günlerinde pek çok üründe 2 al 1 öde kampanyası yapıyor. Ben de bu kampanyadan faydalanıp 2 adet 200 ml büyük boy Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi'ni 39.90 TL'ye almış oldum. Bunlar ne kadar gidecek bilmiyorum, bittiğinde yine bu tarz bir indirim yakalarsam stoklamayı düşünüyorum.

Yves Rocher’nin göz makyaj temizleyicilerini denediyseniz sizin favoriniz hangisi? Aşağıya yorumlarınızı bekliyorum!

Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram