Yves Rocher BB Krem

Yves Rocher BB Krem

Bugün aldığım ilk BB krem olan Yves Rocher BB Krem konuğumuz olacak. Aşağıda bu ürünü neden hiç sevmediğimi detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştım.

Öncelikle 20 Güneş Koruma Faktörlü bu BB kremin vaat ettiği 6 etki şu şekilde:

  • Cildi 24 saat boyunca nemlendirme
  • Ten rengini bütünleme.
  • Yorgunluk izlerini ve kusurları gizleme.
  • Cildi pürüzsüzleştirme
  • Cilde ışıltı verme
  • Cildi UVA/UVB ışınlarına karşı koruma.

Bu kremi Yves Rocher mağazasında deneyerek aldım. Ürünün Medium olarak tek renk seçeneği var. Cildim çok kuru olduğundan satış sorumlusu yüzümün bir yanına bolca nemlendirici krem sürdükten sonra uyguladı ve duruşunu beğenerek aldım. Ancak ertesi gün evde kendim uyguladığımda tam bir hayal kırıklığı yaşadım 😔

Ürünün çok katı, yoğun bir yapısı var. En büyük problemi dağıtma kısmında yaşadım. Elimle de süngerle de iyi bir şekilde dağıtamadım ve yüzümde harita gibi parça parça kaldı. Dağıtmaya çalıştıkça daha da berbat bir hale geldi. Altına nemlendirici krem uyguladığımı da belirtmeliyim.

Medium rengi tenime koyu geldi ve dağıtmak için çok uğraştığımdan cildimi kızarttım. Kapatıcılığı az olduğundan kızarıklıklarımı kapatmadı, cilt tonumu bile güzel eşitlemedi ve bahsettiğim gibi verdiği koyu görüntüyü sevmedim. Katı –tabiri caizse balçık kıvamındaki- yapısından dolayı sürerken de sürdükten sonra da rahatsız hissettim. Gün boyu yüzümde ağırlık yaptı ve yağlı bir görüntü bıraktı. Yves Rocher’nin Pure Light fondöteni kesinlikle bu BB kremden daha hafif yapıda.

Yves Rocher BB Krem


Hiç olumlu yönünden bahsetmedim ama gerçekten sevdiğim hiçbir özelliği olmadı. 2.gün daha yoğun nemlendirici sürerek kullandım ama yine güzel bir sonuç elde edemedim ve kullanmayı bıraktım. Annem belki sever diye ona verdim ancak o da çok katı yapıda ve hiç etkili olmadığını söyledi, ondan da geçer not alamadı.

Ben bu BB kremi Yves Rocher'den indirimsiz 30 TL'ye almıştım. Ürünü sevenler için fiyatı iyi gibi ama gerçekten seveni var mı merak ediyorum. Siz de kullandıysanız yorumlarınızı aşağıya bekliyorum, siz sevdiniz mi bu BB kremi?



4 yorum:

  1. blogunuzu yenı kesfettım bende beklerım :)

    YanıtlaSil
  2. Mağazada alırken ışıklar bizi çok yanıltıyor canım, bi şanssızlık yaşamışsın:( ama bunu hepimiz yapıyoruz galiba. Gerçektende çok katı kıvamı belli resimdende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi ışıklardan sanırım orada çok beğendim ama evde kendim sürdüğümde çok kötü oldu :( Bundan sonra daha dikkat edeceğim.

      Sil

Instagram