Yves Rocher Günlük Roll-On Serisi


yves rocher roll-on

Bu aralar Yves Rocher ilgimi çeken bir marka. İhtiyacım olan ürünler için öncelikli Yves Rocher’den alışveriş yapıp çeşitli ürünlerini deniyorum. Bu yüzden blogda sık sık Yves Rocher yorumları görebilirsiniz 🙊

Bugün bahsedeceğim ürün Yves Rocher günlük roll-on deodorantları.

Öncelikle hepsinin ambalajlarını, renklerini cok tatlı bulduğumdan bende bir çekicilikleri olduğunu söylemeliyim. Benim kullandıklarım Hint Pamuk ÇiçeğiÇin Yeşil Çayı ve Laos Nilüferi 🌺.

Hint Pamuk Çiçeği ve Laos Nilüferi roll-onların ambalajlarının üzerinde 24H diye belirtildiği üzere terlemeyi 24 saat kontrol altına almayı vaat ediyor. Ben bu roll-onları Ağustos sıcağında kullanmaya başladım. Çoğu deodorantta olduğu gibi o sıcaklarda terlemeyi önleyemiyorlar ancak ter kokusunun kesinlikle önüne geçiyorlar. Terleseniz bile hala mis gibi kokuyorsunuz. 

yves rocher roll on
Laos Nilüferi & Hint Pamuk Çiçeği Roll-On
Yeşil şişesindeki Çin Yeşil Çayı roll-onun en önemli özelliği ise ambalajında da belirtildiği gibi paraben ve alüminyum tuzu içermemesi. Sürüldükten sonra biraz geç kuruyorlar ancak ben kurumalarını beklemiyorum. Kıyafetlerimde herhangi bir leke yapmadılar. Özellikle bazı deodorantlar cildimde yanma yapardı. Bu roll-onlar cildimde de kaşıntı, tahrişe vs. sebep olmadılar.

yves rocher roll on
Çin Yeşil Çayı Roll-On
Çin Yeşil Çayı roll-onun kokusunu pek sevmedim ve performansını diğerlerine nazaran daha düşük buldum. İçlerinde en çok beğendiğim Hint Pamuk Çiçeği oldu. Özellikle temiz, mis gibi kokusuna bayıldım! Sırf kokusu için sürekli bunu kullanabilirdim ancak deodorantlarda da içeriğe dikkat ediyorum, daha temiz içerikli ürünler kullanmaya çalışıyorum. Tüm Yves Rocher roll-onlar %97 oranında bitkisel içeriğe sahip. Ancak yalnızca Çin Yeşil Çayı ve İspanya Narı roll-onlarda paraben ve alüminyum tuzu oranı %0. Bu nedenle Çin Yeşil Çayı’ndan sonra İspanya Narı’nı da deneyerek daha iyisini bulana kadar bunlardan birini kullanmaya devam edeceğim.

Roll-onların fiyatları 13.90 TL. Yves Rocher mağazalarında testerlarından kokularına bakarak seçim yapabilirsiniz, ben France Provence Lavantası'nı da denemek istiyorum. Bakalım siz en çok hangisinin kokusunu seveceksiniz? Yorumlarınızı bekliyorum 😊

2 yorum:

  1. Hint Pamuk Çiçeği olanı kullandım ve çok memnun kaldım. Kesinlikle harika olduğunu düşünüyorum. Hem terleme yapmıyor hem de çok güzel kokuyor ben de severek tavsiye edebilirim:)) Ayrıca Kelebeğin Keşif Etkinliğinden geldim. Sayfanızı severek takibe aldım. Bende sayfama beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de özellikle kokusuyla en beğendiğim roll on oldu :) Çok teşekkürler hemen geliyorum ben de sayfanıza ^_^

      Sil

Instagram